EN

Search Engine Optimization

CERE OFERTA

Cand se ia decizia de a optimiza un site, optimizarea onpage trebuie sa fie prima actiune care se intreprinde.

Dupa verificarea tuturor paginilor din punct de vedere al optimizarii codului si al continutului ne vom indrepta atentia asupra optimizarii offpage.

Optimizarea onpage consta in:

  1. Continutul, este elementul cel mai important si este reprezentat de textul si imaginile de pe pagina. Continutul trebuie sa fie relevant, original si unic pentru a fi apreciat de motoarele de cautare si de vizitatori.
  2. Asigurarea unui continut relevant si in majoritate format din text
    Motoarele de cautare nu pot indexa imagini sau continut multimedia complex, de exemplu continut video.
  3. Paginile siteului trebuie sa fie disponibile motoarelor de cautare. Verificarea fisierului robots.txt si a meta-tagurilor care ar putea impiedica accesul crawlerilor la continut.
  4. Tagul ‹title› trebuie sa fie unic pe fiecare pagina si sa fie prezent pe toate paginile care se doresc a fi indexate.
  5. Meta descrierea reprezinta de multe ori continutul afisat de motoarele de cautare, alaturi de titlul paginii. Descrierea trebuie sa fie unica pentru a fi apreciata de motoarele de cautare.
  6. Heading-urile confirma motorului de cautare subiectul paginii web. Un singur ‹h1› pe pagina este suficient. Se pot folosi 2,3 ‹h2›-uri , 2,3 ‹h3›-uri. Daca se pot folosi si celelalte ‹h›-uri este bine sa le folositi.
  7. Densitatea cuvintelor cheie este un alt element important, care ajuta crawler-ul sa isi formeze o idee asupra continutului respectiv. Trebuie sa tinem totusi cont de faptul ca motorul de cautare nu dispune de un rationament uman, ci de un algoritm matematic, care, pe baza a sute de elemente calculeaza relevanta unei pagini.
  8. Proeminenta cuvintelor cheie ne arata cat de evidente sunt cuvintele cheie in elementele paginii, in taguri X/HTML sau in continutul textual. Cuvintele cheie vor fi cu atat mai proeminente, cu cat apar mai des la inceputul elementelor.
  9. Denumirea fisierelor, atat la fisiere x/html cat si imagini sau documete PDF, WORD, etc., trebuie sa contina cuvinte cheie relevante pentru continutul documentului.
  10. Tagul ALT la imagini contine, de obicei, varianta text a imaginii, pentru ca motoarele de cautare nu pot citi imaginile. Textul alternativ al imaginilor trebuie sa fie scurt si concis.
  11. Sitemap-ul sau harta siteului, este un element important din doua puncte de vedere. Harta HTML ajuta utilizatorul sa gaseasca mai usor ceea ce cauta, dar in acelasi timp Harta XML ajuta motorul de cautare pentru a indexa mai usor continutul site-ului.
  12. Pagina de eroare 404 din pacate este un punct unde ajung multi dintre vizitatorii unui site. Acest lucru se intampla din mai multe modive, continutul poate sa nu mai fie disponibil, tastare gresite, etc. Important este ca pagina 404 sa indrume utilizatorul catre ceea ce cauta si trebuie sa includa un formular de search in site, link catre harte site-ului.
Analiza site
Studiu cuvinte cheie
Optimizare On page
Optimizare Off page
CERE OFERTA



CONTACTATI-NE
pentru a incepe afacerea dvs. online

Web Future Solutions
 
E-mail: office@webfuture.ro
Telefon: +40 311 00 10 72
Fax: +40 311 00 10 73
Mobil: +40 724 55 90 31
LIKE US
pentru a vedea actualizarile noastre zilnice

We’re on Facebook
 
ABONEAZA-TE
la Newsletter-ul nostru

Pentru a va abona la newsletter-ul nostru va rugam introduceti email-ul in campul de mai jos: